.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هفته سخت کرونایی در انتظار مازندران
پیش بینی می‌شود تا پایان این هفته همه شهر‌های مازندران قرمز شوند.

به گزارش شمال نیوز، دکتر سیمین بابایی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به قرمز شدن رنگ کرونایی ۹ شهرستان مازندران، گفت: پیش بینی می‌شود با پیشروی کنونی و بر اساس معیار‌های موجود، تا پایان این هفته تمامی شهر‌های استان وارد وضعیت قرمز شوند.

او افزود: سیر بیماری در مازندران بشدت افزایشی شده و در حال حاضر ۳۵ درصد از تخت‌های بیمارستان‌ها پر شده است.

بابایی با بیان این که در دو هفته اخیر شمار مراجعه سرپایی و بستری در استان حدود سه برابر شده است، گفت: کودکان به علت تزریق نکردن واکسن بیشتر در معرض خطر قرار دارند و میزان بستری کودکان در این پیک بیشتر از پیک‌های قبلی است.

او با هشدار نسبت به خطر سویه جدید برای بانوان باردار، افزود: ۱۲۹ مادر باردار با علائم کرونا از شروع پیک هفتم تاکنون به مراکز درمانی مراجعه کردند که از این تعداد ۳۲ نفر در بیمارستان بستری شدند.

بابایی از آماده باش بیمارستان‌های دولتی و خصوصی استان برای ارائه خدمات به مبتلایان کرونا در پیک هفتم خبر داد و گفت: بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حال آماده شدن برای شرایط فوق بحرانی احتمالی هستند.

او با بیان این که هفته سخت کرونایی در انتظار مازندران، است افزود: تنها راه کنترل این ویروس اجرای جدی شیوه نامه‌های بهداشتی و محدودیت‌های کرونایی در شهر‌های قرمز و نارنجی است.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.